Ponad 10 lat doświadczenia    |    tel. +48 507 148 743

Regulamin

 

OGÓLNE WARUNKI SERWISU ORAZ SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH W FIRMIE MUR-TECH ŁUKASZ MURAWSKI

 

I. DEFINICJE

1. Dane kontaktowe:

Mur-Tech Łukasz Murawski, ul. Władysława IV 149, 75-347 Koszalin

e-mail: biuro@mur-tech.pl, tel. +48 507-148-743.

2. Warsztat: ul. Władysława IV 149, 75-347 Koszalin (teren “PRB Przylesie”).

3. Klient – zwany dalej Usługobiorcą – spółka partnerska, jawna, komandytowa, komandytowo-akcyjna, z ograniczoną odpowiedzialnością lub akcyjna, osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą bądź wspólnie z inną osobą fizyczną w formie spółki cywilnej.

4. Oferta wstępna – oferta w formie pisemnej przedstawiająca koszty naprawy, przeglądu lub koszty wyjazdu serwisowego.

5. Weryfikacja – sprawdzenie stanu technicznego urządzenia w celu przedstawienia oferty naprawy oraz terminu jej wykonania.

6. Usługa serwisu lub naprawy – wykonane w zakładzie, pod adresem: ul. Władysława IV, na urządzeniach dostarczonych przez klienta i na jego koszt.

7. Usługa wyjazdu serwisowego – wykonywane w miejscu wskazanym przez klienta w obrębie Państwa Polskiego.

8. Dowód zakupu – faktura, rachunek lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku z późniejszymi zmianami.

9. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej (biuro@mur-tech.pl) bądź telefonicznie (+48 507-148-743)  określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów, forma wysyłki, forma płatności i miejsce wydania rzeczy, dane Kupującego zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.

 

II. ZLECENIE WYKONANIA USŁUGI SERWISOWEJ LUB NAPRAWY

1. Usługobiorca zgłasza firmie MUR-TECH Łukasz Murawski (zwany dalej Usługodawcą) potrzebę wykonania serwisu lub naprawy w formie pisemnej (e-mail) bądź telefonicznie, podając niezbędne dane (typ urządzenia – zdjęcie tabliczki znamionowej, charakter uszkodzenia, nazwę firmy, adres, dane kontaktowe) umożliwiające przygotowanie oferty wstępnej w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia.

2. Oferta wstępna ważna jest 5 dni roboczych od daty jej wysłania, a termin z oferty weryfikowany jest w momencie zamówienia.

3. Zgłoszenia jak i zlecenia odbierane są w godzinach pracy Usługodawcy, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30 – 16.30. Zlecenia, które wpłyną po godzinie 16:30 lub w dni wolne, będą traktowane jako zlecenia z następnego dnia roboczego.

4. Zgłoszenie przyjmuje się za zlecenie, gdy Usługobiorca prześle do Usługodawcy        w formie pisemnej akceptację oferty wstępnej.

5. W przypadku usługi wyjazdu serwisowego w ustalonym przez strony terminie Usługobiorca jest zobowiązany do udostępnienia Usługodawcy urządzenia na czas niezbędny do wykonania przeglądu technicznego, weryfikacji lub naprawy. Nieudostępnienie urządzenia w ustalonym terminie z przyczyn innych niż siła wyższa, skutkuje naliczaniem opłaty za dojazd i każdą godzinę oczekiwania serwisanta w wysokości 130 PLN netto/godzinę. W przypadku nieudostępnienia maszyny do końca dnia roboczego, Usługobiorca zostanie dodatkowo obciążony kosztami noclegu serwisanta. W przypadku zaistnienia konieczności wykorzystania narzędzi lub maszyn Usługobiorcy w celu przeprowadzenia usługi, odbędzie się to za zgodą i pod nadzorem Usługobiorcy.

6. Nieuzasadnione wezwanie serwisu skutkuje wystawieniem faktury za wszelkie czynności wykonane przez serwis MUR-TECH oraz dodatkowo kosztu dojazdu  i kosztu pracy serwisanta. Koszt noclegu w przypadku konieczności wykonania usługi kolejnego dnia 250 PLN netto.

 

III. SPRZEDAŻ CZĘŚCI

1. Zamówienia  mogą  być  składane   24  godziny na dobę za pośrednictwem poczty elektronicznej (biuro@mur-tech.pl) bądź telefonicznie (+48 507-148-743)  określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów, forma wysyłki, forma płatności i miejsce wydania rzeczy, dane Kupującego zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.

2. Zawarcie umowy z Konsumentem następuje z chwilą złożenia zamówienia.

3. Koszty dostawy ponosi KLIENT chyba, że opis oferty produktu stanowi inaczej.

4. Oferowane towary są wolne od wad fizycznych i prawnych, chyba że w opisie produktu wskazano inaczej np. produkty z kategorii wyprzedaż, które mogą nie być pełnowartościowe, gdyż niektóre z nich umieszczone były na wystawie; mogą nosić zarysowania, zadrapania i inne.

4. Sprzedający dopuszcza możliwość zwrotu od Kupującego zakupionego towaru w terminie 3 dni roboczych od dnia sprzedaży towaru (data wystawienia faktury VAT za sprzedany towar .) Koszty zwrotu, w szczególności transportu towaru do siedziby Sprzedającego, ponosi Kupujący.

5. Warunki przyjęcia zwrotu towaru:

UWAGA: Zwrotowi nie podlegają: części elektryczne i elektroniczne, uszczelki i inne elementy gumowe, elementy układu wtryskowego. Towar zwracany nie może mieć oznak montażu oraz użytkowania, musi być w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu.

5. W przypadku gdy towar został sprzedany w ramach indywidualnego zamówienia, specjalnie uwzględniającego potrzeby Kupującego, Sprzedawca dopuszcza zwrot takiego towaru po potrąceniu kwoty odpowiadającej 35% wartości zamówionego towaru zgodnie z wystawioną za towar fakturą VAT jako kosztów operacyjnych, związanych                     z wdrożeniem procedury zwrotu towaru pod indywidulane zamówienie, specjalnie uwzględniające potrzeby Kupującego. Sprzedający uwzględniając wniosek Kupującego o przyjęcie zwrotu towaru wystawi fakturę VAT za koszty operacyjne związane                  z wdrożeniem procedury zwrotu towaru pod indywidulane zamówienie specjalnie uwzględniające potrzeby Kupującego.

6.Decyzja o przyjęciu zwrotu towaru jest dyskrecjonalną decyzją Sprzedającego, z tytułu której Kupujący nie może sobie rościć żadnych roszczeń.

7. Sprzedający nie odpowiada za żadne straty pośrednie i bezpośrednie wynikające             z awarii lub przestoju sprzętu.

 

IV. REALIZACJA USŁUGI SERWISU LUB NAPRAWY

1. Usługodawca zobowiązuje się przesłać w formie pisemnej raport z weryfikacji oraz ofertę naprawy wraz z terminem realizacji, w ciągu 7 dni roboczych licząc od dnia następnego po otrzymaniu urządzenia. W przypadku konieczności dobrania komponentów spoza standardowej oferty Usługodawcy termin przesłania oferty może ulec zmianie, o czym Usługodawca zostanie poinformowany.

2. Termin realizacji liczony jest od dnia akceptacji oferty naprawy, której ważność wynosi 15 dni roboczych od daty jej wysłania. Termin realizacji podany w ofercie naprawy obowiązuje na dzień przedstawienia oferty i jest weryfikowany w chwili przesłania akceptacji oferty naprawy.

3. Naprawa będzie wykonana zgodnie z właściwą dla danego urządzenia dokumentacją wydaną przez producenta urządzenia.

4. Naprawa zakończona jest testami sprawdzającymi, weryfikującymi poprawność działania wszystkich współpracujących elementów.

5. Jeżeli podczas testów ujawnione zostaną inne uszkodzenia, naprawa ich zostanie wyceniona osobno i przesłana, wraz z zaktualizowanym terminem realizacji, do akceptacji Usługobiorcy. W przypadku braku akceptacji, po konsultacji z Usługobiorcą, Usługodawca dokona naprawy wcześniej zleconych elementów, nie gwarantując sprawności urządzenia ze względu na stwierdzone dodatkowe uszkodzenia.


IV. REALIZACJA WYJAZDU SERWISOWEGO

1. Usługodawca zobowiązuje się wykonać usługę wyjazdu serwisowego w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania zlecenia, w przypadku posiadania w magazynie części umożliwiających wykonanie usługi. Dokładny termin ustalany jest indywidualnie.

2. Nie dopuszcza się pracy serwisu w godzinach 22.00 – 6.00.

3. Obsługa techniczna lub naprawa będzie wykonana zgodnie z właściwą dla danej maszyny dokumentacją wydaną przez producenta.

4. Materiały eksploatacyjne, oryginalne części zamienne, środki smarne oraz materiały pomocnicze do przeglądów i napraw dostarcza Usługodawca (odpłatnie, według obowiązujących stawek).

5. Usterki wykryte w trakcie przeglądu lub naprawy będą usuwane przez Serwis po pisemnym bądź e-mailowym zleceniu Usługobiorcy, o ile strony nie postanowią inaczej.

6. Każdorazowo po wykonaniu przeglądu okresowego lub naprawy, przez Usługodawcę zostanie sporządzony Protokół Serwisu, który będzie zawierał wykaz czynności, użytych części oraz potwierdzenie przeprowadzonych testów sprawności urządzenia.

7. Cennik usług podstawowych:

7.1. Wizyta diagnostyczna lub pierwsza wizyta serwisu: 500 zł netto (w tym dwie roboczogodziny).

7.2. Pomiar ciśnień układu hydraulicznego: 250 zł netto (+ roboczogodziny).

7.3. Dojazd samochodu serwisowego z serwisantem to koszt 2 zł netto za kilometr liczony w obie strony, dodatkowo opłaty drogowe. Maksymalna odległość od naszej siedziby to 250 km.

7.4. Roboczogodzina - liczona za jednego serwisanta:

 

V. MAGAZYNOWANIE

1. Jeżeli badanie lub naprawa wykonywane były w siedzibie Zleceniobiorcy, Zleceniodawca zobowiązany będzie do odbioru urządzenia niezwłocznie po zakończeniu badania lub naprawy, chyba że przyjął ofertę wykonania naprawy urządzenia w terminie jej ważności.

2. W przypadku braku odbioru urządzenia w terminie 7 dni od daty zakończenia badania lub naprawy, Zleceniodawca zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Zleceniobiorcy wynagrodzenia za przechowywanie urządzenia w wysokości:

a) jeśli waga urządzenia nie przekracza 500 kg – 10 zł netto za każdy dzień,

b) jeśli waga urządzenia wynosi 500 kg lub przekracza tę wagę – 20 zł netto za każdy dzień

 

VI. WARUNKI I TERMIN PŁATNOŚCI

1. Za termin zapłaty przyjmuje się datę wpływu należności na konto lub do kasy Usługodawcy.

2. Kwoty podane na ofertach są kwotami netto.

3. Kwoty podane w EURO zostaną przeliczone na PLN po kursie sprzedaży EURO banku SANTANDER z dnia wystawienia faktury.

4. Pierwsze 2 transakcje dokonywane są za gotówkę, kartą płatniczą, przedpłatą albo za pobraniem, następnie obowiązuje 7 dniowy termin płatności, o ile umowa nie stanowi inaczej.

5. W przypadku towarów sprowadzanych lub produkowanych specjalnie dla danego klienta obowiązuje wyłącznie przedpłata.

6. W przypadku niedotrzymywania terminów płatności Usługodawca ma prawo scedować należność przeterminowaną na podstawie umowy cesji wierzytelności na firmę windykacyjną, wstrzymać realizację zamówień oraz odmówić zgody na płatność przelewem.


VII. GWARANCJA

1. Na sprzedawane części udziela się gwarancji na okres 3 miesięcy od daty wystawienia faktury. Gwarancją są objęte wyłącznie wady produkcyjne (fabryczne). Części, które dla prawidłowego działania wymagają wymiany elementów współpracujących powinny być wymieniane w kompletach. Zaniechanie takiej wymiany skutkuje nieważnością gwarancji. Samodzielny montaż, montaż w nieautoryzowanym warsztacie grozi utratą gwarancji na zakupione części.

2. Usługodawca udziela Usługobiorcy gwarancji na wykonaną naprawę na okres 3 miesięcy od daty wystawienia faktury.

3. Usługodawca udziela gwarancji na zamontowane części na okres 3 miesięcy od daty wystawienia faktury, chyba że wynika to inaczej z gwarancji producenta.

4. Warunkiem usunięcia uszkodzenia podlegającego gwarancji jest dostarczenie maszyny lub części podlegającej gwarancji (po uprzednim uzgodnieniu z przedstawicielem firmy MUR-TECH) do warsztatu firmy MUR-TECH pod adres: 75-347 Koszalin, ul.Władysława IV 149, koszt transportu ponosi Klient. Możliwy jest również dojazd serwisu do miejsca postoju maszyny po uiszczeniu "z góry" opłaty za każdorazowy dojazd serwisu do miejsca postoju maszyny (opłata za dojazd 2 zł netto za kilometr liczony w obie strony, płatna z góry przed wyjazdem serwisu).

5. W przypadku gdy roszczenie gwarancyjne jest bezpodstawne, Klient zostanie obciążony kosztami diagnostyki, to jest: 500 zł netto.

6. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych lub wynikających z przeciążenia maszyny i/lub niedbałości o ogólny stan techniczny maszyny oraz użytkowania jej niezgodnie z przeznaczeniem.

7. Ingerencja w objęty gwarancją podzespół (samodzielne rozmontowanie, próby naprawy itd.) skutkuje utratą gwarancji.

8. Gwarancji nie podlegają części i usługi, za które klient nie uregulował należności.

Warunki gwarancji na naprawioną skrzynię biegów.

 

GWARANCJA NA NAPRAWY SKRZYŃ BIEGÓW

1. Gwarancja na wykonaną naprawę jest udzielana na okres 6 miesięcy lub 500 mth. w zależności od tego co wystąpi jako pierwsze.
2. Warunkiem koniecznym jest wymiana oleju transmisyjnego wraz z filtrem po przepracowaniu 50 - 100 mth od naprawy.
3. W przypadku wykrycia jakichkolwiek niedomagań należy niezwłocznie powiadomić o tym Przedstawiciela firmy Mur-Tech Łukasz Murawski.

Gwarancja obejmuje:
a) elementy wewnętrzne skrzyni biegów, tj.

- tarcze wraz z przekładkami,
- tłoki,
- wałki,
- łożyska,

 

1. Gwarancja nie przechodzi na osoby lub firmy trzecie w przypadku zbycia pojazdu.
2. Gwarancji nie udziela się na elementy gumowe typu: uszczelnienia, przewody gumowe, itp.
3. W przypadku braku możliwości wykonania naprawy w miejscu przebywania maszyny, gwarant może przetransportować maszynę do własnego warsztatu na koszt klienta.
4. Gwarancja nie obejmuje kosztów transportu maszyny do warsztatu.
5. Gwarancja nie obejmuje napraw związanych z uszkodzeniem skrzyni spowodowanych wadliwą instalacją elektryczną na maszynie.
6. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych niewłaściwą obsługą.

 

VIII. TRANSPORT

1. Transport maszyny do siedziby Usługodawcy odbywa się na koszt klienta.

2. Jeżeli maszyna wymaga specjalistycznego transportu (dźwig, naczepa niskopodwoziowa itp.) koszty w/w ponosi Usługobiorca, termin ustalany jest indywidualnie.
3. Wyżej wymienione informacje ograniczają się do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej, transport za granicę kraju ustalany jest indywidualnie.

 

IX. ODPOWIEDZIALNOŚĆ USŁUGODAWCY

1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieuzyskane korzyści czy jakiekolwiek szkody Usługobiorcy powstałe w związku z przestojem maszyny budowlanej.

2. Usługobiorca może dokonać cesji przysługujących mu uprawnień względem Usługodawcy jedynie w razie uzyskania jego uprzedniej pisemnej zgody.

3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do przedłużenia czasu reakcji serwisu w przypadku zdarzeń losowych.

4. Odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu rękojmi za wady jest wyłączona.

5. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędny montaż naprawionego elementu maszyny budowlane przez Usługobiorcę i powstałe w związku z tym uszkodzenia. Możliwe jest zamówienie odpłatnej usługi montażu i uruchomienia.

6. Do rozpoznania wszelkich sporów mogących powstać między Usługodawcą a Usługobiorcą w ramach zleconych usług wyłącznie właściwy będzie sąd siedziby Usługodawcy.

7. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego dokumentu lub jego zastosowanie do którejkolwiek Stron zostanie uznane za nieważne, niniejszy dokument pozostaje wiążący, a Strony dołożą wszelkich starań, działając w dobrej wierze, aby zastąpić nieważne postanowienie postanowieniem ważnym i odzwierciedlającym intencje Stron.

 

Przetwarzanie danych

1.Akceptując niniejsze OWSiW Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Sprzedającego oraz podmioty działające na jego zlecenie w kraju i za granicą, w związku z realizacją umów sprzedaży towarów oferowanych przez Sprzedającego.

2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej niezbędne do złożenia zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży lub usługi serwisu.

 

Ostatnia aktualizacja: 23.10.2020

Zatwierdził: Łukasz Murawski

>

Mur-Tech Łukasz Murawski
ul. Władysława IV 149, 75-347 Koszalin

tel. +48 507-148-743
e-mail: biuro@mur-tech.pl



•   REGULAMIN   •   RODO POLITYKA PRYWATNOŚCI   •   PLIKI COOKIES   •

Nazwy Komatsu, Carraro, Case, Dana Spicer, New Holland, CAT, ZF czy innych producentów oryginalnego sprzętu są zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich producentów oryginalnego sprzętu. Wszystkie nazwy, opisy, numery i symbole zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych lub porównawczych.

Copyright: Mur-Tech - serwis maszyn budowlanych CASE, KOMATSU, JCB, CAT | All Rights Reserved. Projekt i realizacja: PodisPromotion